Ornamente handmade special pentru Paste

Gasesti aici noul meu articol despre cum am facut ornamente pentru masa de Paste. Daca iti place poza asta sigur vrei sa vezi mai mult!

Despre Dana
Cand eram mica am vazut filme cu avocati. Si prin clasa a V-a am zis ca vreau sa fiu avocat... Parintii mei au luat-o de buna.. si desi ma razgandisem deja cu privire la avocatura, m-am trezit la Facultatea de Drept, apoi m-am angajat ca si consilier juridic in timp ce eram la master. Am lucrat ca si consilier juridic trei ani la firme diferite, cat sa-mi dau seama cam ce nu-mi place, si acum am inceput sa lucre ca avocat stagiar.. Dezamagire, dezorientare, colege de treaba, sefi naspa, program lung, bani putini.. Te intereseaza viata de zi cu zi a unui stagiar? Bine ai venit pe blogul meu.. Blogul micului avocat stagiar de Romania..

Lasă un comentariu