Forma de romb – partea a doua

Buna!

Azi vom continua articolul despre cum poti crea o forma de romb. Desi prima modalitate era artistica, asta e mult mai practica.

Am creat forme romb din pasta DAS (pe care o recomandam pt forme necomplicate – articolul e aici). In primul rand, dupa cum ne-am   obisnuit deja, incalzim pasta. Apoi pasta se intinde pe suprafata de modelat (placa de gresie folosita de obicei) si se taie forme potrivite ca marime.

Dupa ce taiem formele va trebui oricum sa le modelam un pic, dar tot e mai simplu ca a le crea de la zero. Apoi le aplicam un suport (cheita de cercel sau zala de medalion), le pictam.. si gata! Am facut o bijuterie superba!!

Te  pup!

Ne mai auzim, da?

Dana

Despre Dana
Cand eram mica am vazut filme cu avocati. Si prin clasa a V-a am zis ca vreau sa fiu avocat... Parintii mei au luat-o de buna.. si desi ma razgandisem deja cu privire la avocatura, m-am trezit la Facultatea de Drept, apoi m-am angajat ca si consilier juridic in timp ce eram la master. Am lucrat ca si consilier juridic trei ani la firme diferite, cat sa-mi dau seama cam ce nu-mi place, si acum am inceput sa lucre ca avocat stagiar.. Dezamagire, dezorientare, colege de treaba, sefi naspa, program lung, bani putini.. Te intereseaza viata de zi cu zi a unui stagiar? Bine ai venit pe blogul meu.. Blogul micului avocat stagiar de Romania..

Lasă un comentariu