Cercelusi sub forma de pantofiori si de melc

Cercelusi din FIMO sub forma de pantofiori. Modelati manual si colorati cu culori acrilice.

 

Cercelusi melc din FIMO.

 

5 lei (detalii pe mess, mail  sau facebook)

Despre Dana
Cand eram mica am vazut filme cu avocati. Si prin clasa a V-a am zis ca vreau sa fiu avocat... Parintii mei au luat-o de buna.. si desi ma razgandisem deja cu privire la avocatura, m-am trezit la Facultatea de Drept, apoi m-am angajat ca si consilier juridic in timp ce eram la master. Am lucrat ca si consilier juridic trei ani la firme diferite, cat sa-mi dau seama cam ce nu-mi place, si acum am inceput sa lucre ca avocat stagiar.. Dezamagire, dezorientare, colege de treaba, sefi naspa, program lung, bani putini.. Te intereseaza viata de zi cu zi a unui stagiar? Bine ai venit pe blogul meu.. Blogul micului avocat stagiar de Romania..

Lasă un comentariu